Tuesday, May 17, 2011

KECEWA LAGI~

 Hari ni aku kecewa lagi. Mmg x dinafikan aku sgt syg n masih cinta dia. Ya allah. . Apa yg aku lalui ni amat perit. Aku kehilangan org yg aku syg n cinta. GAji aku x besar mana. Rm800.00 sebulan. Untuk kumpulkn RM1400 nk bawa dia gi cuti sgt sakit. aku x mkn lgsg. Rm250 untuk sewa n transport gi keje rm150. Selebihnyer aku simpan untuk beli tiket kapal terbang n otel tmpt bercuti. N macam2 yg aku da buat untuk dia n x nk bgtau dia. Aku nk wat kejutan n happykan dia.Teddybear besar untuk dia. . Bercuti kat Sandakan Sabah n macam2. Tp aku bodoh. Arini Razman sms aku tanya ktner. Aku tanya ni sapa so aku call terus. Tiba2 ex aku ckp aku giler n gelak2 sbb dia kata aku yg call dulu. Apa salah aku? aku call sbb nk tau sapa ni. Tapi aku seolah2 diperbodohkan. Aku mmg seekor anjing yg bodoh yg selalu disepak n dihina, Aku sedih sgt. Aku kecewa ya allah T_T. Bahawasanya aku sgt kesusahan kesedihan T_T Aku sgt bodoh. . PercayAKAN DIA!

4 comments:

  1. Oh.sebab tu la ko x gi bday einaz.
    untung sapa dpt ko tp rugi depa wat ko mcm ni kan.
    sabar la. . kitorang ada

    ReplyDelete
  2. geram seh dengar citer camni... sabar ea.. nanti2 sure dpt jumpe org yg btol2 ikhlas dan memahami.. ape2 aku support sentiasa..

    ReplyDelete
  3. kesiannye east..sabar la ea..what goes up must come down..bia org wat kte jgn kte wat org,1 day mst ade blasan utk org yg wat east 2..

    ReplyDelete
  4. i know ur life. . so sad n i also watch u from far. .

    ReplyDelete