Thursday, July 1, 2010

haunted... he's haunting me. damn!

haunted... he's haunting me. damn!

tu lah tajuk link yg East baru je lepas baca kat Blog my ex.. Dalam posting dia bertulis...

i can't compete with memory,
how can i fight with someone that i couldn't see.
just two of us but it feels like three,
i wish his ghost would just set me,
dear, u're everything i ever wanted,
but i got to let u go coz this love is haunted.

tetiba,
aku jd benci dgn dr sndiri.
benci atas dosa2 dan khilaf silam.
aku tahu,
ade yang memaki.
ade yg mencaci.
terserah.
sbb dorg yg menilai.
dorg lebih paham.
bkn aku.

dulu,
aku juara melahar.
mengumpat sana.
menfitnah sini.
tp skunk,
aku sedar.
aku salah.

kepada semua yg pernah aku lahar.
aku mntak maaf.
kpd sme yg penah sakit ati dgn aku.
aku mohon ampun.

aku tau post ni untuk aku.. Sebab kat dalam status myspace dia ada tulis : im currently reading my blog. someone comments me.

Lps tu dia tulis lagi : listening to B.A.M betapa aku mencintaimu by vegetoz. need someone to listen to this coz i want him to noe dat im bloody missing him!

 

Hm.. Biarla.. benda da lepas.. So x usah dikenang.. ikut haluan masing2.. huhu.. nantok nk tdo.. bye

No comments:

Post a Comment